Retourneren

U wilt een product aan ons retourneren.

Wilt u een andere maat, kleur of bevalt het artikel u niet, dan kunt u de artikel(en) binnen 14 dagen  retourneren voorzien van ingevuld retour formulier mits het voldoende gefrankeerd is.  Om andere klanten nog beter tekenen helpen vragen wij u om te vermelden waarom het artikel geretourneerd is. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. u U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de eventuele door ons berekende verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via het onderstaande formulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. U bent zelf verantwoordelijk voor verzending.

Het is belangrijk dat u de volgende regels in acht neemt:

Het artikel moet binnen 14 dagen bij ons binnen zijn
Het artikel dient onbeschadigd te zijn
Het artikel dient niet gedragen te zijn
Het artikel dient niet gewassen te zijn
Het artikel dient voorzien te zijn van de originele verpakking
Het artikel dient voorzien te zijn van alle originele labels en etiketten

Panty’s  en borstkompressen kunnen helaas niet geretourneerd worden
Indien waardevermindering optreedt doordat artikelen in strijd met het hierboven bepaalde zijn gebruikt, behouden wij het recht hiervoor van u een vergoeding van maximaal het aankoopbedrag te eisen.

Positielingerie.nl behoud zich het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren. Dit gebeurt alleen wanneer naar mening van Positielingerie.nl het artikel niet aan de bovengenoemde voorwaarden voldoet.   Vermissing van uw retourzending kunt u uiteraard voorkomen door uw pakket bij het postkantoor te verzekeren.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Schade ontstaan door het wassen in de wasmachine van lingerie en of badmode die voorzien zijn  van beugels vallen niet onder garantie maar zijn voor eigen risico.

Kijk ook in onze Algemene Voorwaarden voor alle details betreffende uw Recht op retour.

  • Productinformatie en reden van retour